Pages

22 August 2011

My Target

Sepanjang aku berkecimpung di dalam dunia pendapatan pasif, tak pernah aku bersungguh-sungguh. Aku bernah mendapat RM 500 seminggu, tetapi beberapa banyak duit yang aku kaut pun tetap gak habis. Duit tak pernah cukup (rasanyalah)... Masa baru bekerja dulu, gaji aku 1.5k sebulan... pun rasa tak cukup.Sekarang dah dapat 3 kali ganda pun masih tak cukup gak...
Kali ini aku dah letakkan sasaran dalam hidup... secara puratanya, sebulan aku memerlukan dalam RM 4k atau USD 1k. Jadi, sasaran aku adalah untuk mendapatkan pendapatan pasif sebanyak USD 1k sebulan. Bolehkan aku berjaya? Apakah strategi aku? Betulkah aku ni?... jeng-jeng-jeng....

Bak kata kawan aku "Hidup Satu Perjudian, Mari kita Pertaruhkannya"... kena berani ambil risiko. Dan tetap satu hari nanti, aku tetap kena melangkah dan mengambil risiko itu....

Aku dah mula berjinak-jinak berniaga secara online. Butik yang simple dan anggun : Drama Queens Closet. Telah bermula dan alhamdulillah telah nampak hasilnya. Harap-harap suatu hari nanti boleh berjaya. Insya-Allah

Oleh itu, aku meletakkan sasaran aku selama 6 bulan akan datang... pendapatan pasif aku adalah sebanyak USD 1k sebulan.... 22b Februari 2012 @ 22022012 akan menjadi tarikh keramat dalam hidup aku... hehehehe

No comments:

Post a Comment